True
5 motive pentru care grafica pe podea este o investitie inteligenta.
De la vizibilitate si pana la optiuni de design aproape nelimitate.

Grafica pe podea ori pardoseli (floor graphic) reprezinta una dintre optiunile de marketing si de publicitate cu cea mai rapida crestere in prezent. Este ceva care nu poate fi experimentat online iar potentialii clienti se intalnesc literalmente cu ea! Grafica pe podea poate fi utilizata cu mare efect la conferinte, conventii, expozitii, in hoteluri, aeroporturi, mall-uri, magazine de vanzare cu amanuntul, trotuare si nu numai.

Iata doar 5 dintre motivele pentru care grafica de pe podea reprezinta o investitie inteligenta si de ce tot mai multe companii - de la firme mici la intreprinderi mari - profita de aceasta modalitate de promovare, marketing si de implicare a clientilor:

1. Grafica de podea sare in ochi

Majoritatea oamenilor se uita in mod obisnuit pe unde merg, deoarece doresc sa se asigure ca nu se impiedica sau nu aluneca. In plus, folosirea telefoanelor inteligente in permanenta inseamna ca mai multi oameni privesc in jos in timp ce merg pe jos. Ca urmare a acestor factori, grafica pe podea este foarte vizibila si are un impact imediat si memorabil.

2. Grafica de podea ofera optiuni de design aproape nelimitate

Indiferent daca se doreste furnizarea de indicii directionale intr-un mediu de vanzare cu amanuntul sau intr-o expozitie comerciala, sau se urmareste promovarea unui nou produs ori serviciu sau pur si simplu se urmareste evidentierea oricarui mesaj publicitar, graficele de podea ofera o varietate incredibila si nelimitata in termeni de optiuni de design. Se pot utiliza imagini 3D pana la coduri QR pentru scanarea cu ajutorul smartphone-urilor si milioane de posibilitati de combinare a culorilor. In plus, grafica pe podea poate fi personalizata in orice spatiu, de la culisele inguste din magazine pana la lobby-urile mari din hotel sau sedii centrale.

3. Grafica de podea este extrem de rentabila

Spre deosebire de panourile publicitare care costa mii de euro pe luna sau publicitatea difuzata care poate costa mult mai mult, grafica pe podea este extrem de rentabila si poate costa de la mai putin de 100 euro / metru patrat. Mai mult, spre deosebire de alte forme de marketing si de publicitate, costurile sunt unice deoarece foliile se platesc o singura data pentru acelasi efect. O astfel de promovare rentabila poate incepe sa genereze rezultate din prima zi.

4. Grafica de podea este facuta sa dureze

Folia pentru grafica de podea de cea mai buna calitate. Acest tip de produs este fabricat pentru a rezista timp indelungat si contine un strat anti-alunecare, etansare si rezistenta la uzura. Astfel, folia folosita pentru grafica de podea asigura o functionalitate durabila si nu implica nicio intretinere suplimentara deoarece este extrem de usor de pastrat curata - chiar si dupa ce a fost calcata de mii de ori.

5. Grafica de podea este versatila

Nu in ultimul rand, grafica pe podea este versatila si poate fi utilizata pe o gama larga de pardoseli, precum tigle, lemn, beton, covor, marmura si multe altele. De asemenea, o asemenea abordare poate fi folosita pentru a motiva personalul, pentru a incuraja angajatii sa se concentreze asupra sanatatii si sigurantei si multe altele! Este un nivel de versatilitate la care alte forme de marketing pur si simplu nu pot ajunge.


Distribuie


ORACAL® 970RA Premium Special Effect Cast
4 noi culori superbe din gama speciala pentru colantari auto premium.

To install this Web App in your iPhone/iPad press and then Add to Home Screen.